Op naar Azië. - Reisverslag uit Heusden, Nederland van Jozien en Ger Franssen - WaarBenJij.nu Op naar Azië. - Reisverslag uit Heusden, Nederland van Jozien en Ger Franssen - WaarBenJij.nu

Op naar Azië.

Blijf op de hoogte en volg Jozien en Ger

22 Juli 2014 | Nederland, Heusden

Het gaat er toch van komen, we gaan dit jaar voor het eerst richting Azië.
De aanvullende spuiten zijn gezet, de visa zijn aangevraagd en als deze op tijd binnen zijn dan vertrekken wij op 12 augustus vanaf Brussel via Bankok naar Myanmar. Niet veel mensen kiezen voor Myanmar als eerste bestemming voor een reis naar Azië. Het is minder bekend dan Vietnam en Thailand en veel minder toeristisch. Zoals bekend zoeken wij de minder gebaande paden en die verwachten wij zeker te vinden in Myanmar. Het is naar verluidt "een schitterende bestemming, één van de meest nog authentieke verborgen schatten in Azië en zij die gaan worden beloond met één van de mooiste reizen van hun leven". We zullen het gaan zien.
In drie weken tijd gaan we de belangrijkste hoogtepunten van Myanmar bezoeken.
We reizen net als vorig jaar individueel met een auto met chauffeur. De overnachtingen liggen vast maar de dagindeling kan naar eigen inzicht aangepast worden.
In onze zomer is het regentijd in Myanmar, we zullen dus regelmatig onze planning aan moeten passen aan het weer of accepteren dat we drijfnat worden van een tropische bui. De paraplu's en regenjassen zullen nodig zijn!

• 22 Juli 2014 - 10:33

Peter En Annie:

Hoi Ger en Jozien,
    altijd fijn als anderen het land gaan verkennen waar wij misschien volgend jaar naar toe gaan.
    Wij kijken weer uit naar jullie mooie verhalen.

• 23 Juli 2014 - 13:29

Rosiet:

Jozien en Ger, veel plezier tijdens jullie avontuurlijke reis!